Har msn fått liv?

För det första så tror jag att min msn har fått ett eget liv. Rätt som det är så loggas jag nämligen bara in, utan att jag gjort något. Fattar ingenting! Och håller jag då på med något annat på datorn så segas den då, bara för att
msn är tvungen att gå igång.

Jag har efter att ha tittat igenom tv.nu några gånger, istället för att irritera mig på att det finns absolut INGENTING att se, redigerat ett foto istället. Tog lite foton på mig själv, vilket händer då och då, och så redigerade jag den.
När jag först såg fotot tyckte jag inte att de fanns så mycket som kunde bli bättre, 
(självgod? Nej bra självförtroende! hehe) men när jag nu efteråt jämför med orginalet så är det en enorm skillnad!

Före                                                                                                          Efter

Nu ska mamma och jag ta en promenad ner till dammen och mata änderna =) Bye bye!

1 matilda:

skriven

hur redigerade du den? med vilket program? :)

2 elvira stehn:

skriven

Drar igång veckans blogg, så anmäl dig i min blogg för att vara med och tävla! mer info hittar du i min blogg :)

3 Carro:

skriven

Vad heter funktionen som du använde på fotot? :)

4 anna:

skriven

guuuuuuuuuuuuuuuuuuud så fucking fin blogg du har :O:O älskar den !!



SVAR : ehehe köpte den i ullared :D?

5 Anonym:

skriven

Titta in i min blogg för att läsa om frisyrer, hår produkter och tutorials på

hur man gör frisyrer. Kramar / http://elinstenback.blogg.se

6 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

sv: ah det var sjukt äckligt varmt :P

Hoppas du sovit gott! :)

7 tobbs:

skriven

tack ska du ha, bra på att photoshopa? ;)

8 jennpenn:

skriven

gud vilka fina ögon! :|

och riktigt fin blogg :)

Kommentera här: