Helt otroligt!

Det är helt otroligt. Jag är vaken!!!

Jag satte klockan på 9.00 och placerade den långt ifrån sängen, för att tvingas kliva upp och stänga av den.
Men jag behövde inte ens vänta tlls den ringde. Jag vaknade ändå och var liksom...pigg. Helt otroligt!

Idag ska mamma och Inge iväg på bröllop på, då en vän till familjen gifter sig. Grattis Karl-Lennart! Själv så ska jag stryka lakan idag tänkte jag, samtidigt som jag tittar på Lila huset på prärien.

God morgon alla! Vad hittar ni på idag?

Rihanna ft. Eminem - Love the way lie

1 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Kan tänka mig det :D

2 ♥ ELISE:

skriven

sv; takk :-)

3 josefine:

skriven

Hej! Nu är det dags att gissa kändisen i min blogg!

4 EmbLeM:

skriven

Fräcka kläder, löshår, Skullcandyhörlurar och hästutrustning till fyndpriser!

http://emblems.blogg.se/bloppis

5 julia:

skriven

bra låt :)

Kommentera här: