Home again

Hej hej! Nu är jag hemma igen. Jag har spenderat några dagar hos min syster nu och jag har inte haft tillgång till något internet. Jag har saknat bloggen, men det var väldigt skönt att komma hemifrån lite och träffa lite andra männskor.

Sen har jag fått massage då hon är diplomerad massör. Det var skööööönt! Men jag känner av det lite idag, men det sa hon att jag kunde göra, lite träningsvärk sådär. Tack Linnéa för härliga dagar.

I tisdags fick Liselotte komma hem från sjukhuset. Dock vet jag inte hur mycket hon kan röra på högerarmen än, eftersom att jag inte varit hemma. Men hon borde komma hem från frisören snart så att jag får träffa henne.

Mindre än en månad kvar nu tills jag flyttar! Yey! Dags att hämta ner kartonger från vinden och gå igenom vad det är jag har och inte har, så att jag kan göra en lista på vad jag inte behöver i inflyttningspresent. Hihi ;)


Min syster Linnéa.                                                          Och här sov jag.



Vi åt sjukt god mat också. Linnéas köttfärssås är den godaste jag ätit! OCh sen åt vi någon kycklinggryta med ris som var rusktigt god.
1 emmatheander:

skriven

guud vilken fin blogg du har !

2 isabella:

skriven

Hej sötnos hur är det med dig? :)

3 MOOOLLYS:

skriven

Hihi okaj :) Jag har inte gjort något alls! Är fortfarande typ bakis så xD. Skönt att vila^^.

Har du några planer inför ikväll? :)

4 :):

skriven

ser rätt så gott ut oxå :o :]

5 MATHILDAAZ ღ:

skriven

Måste bara säga att du hade en väldigt fin blogg och jag hoppas du haft en bra dag hittils :) Kramar

6 MATHILDAAZ ღ:

skriven

SVAR jo min dag har varit bra :) o tack!

7 sandra:

skriven

åh, vad gott det såg ut!

Kommentera här: