Jag förklarar här med sockerfastan över!

Ja, det har gått sex veckor sen jag bestämde mig för att sluta äta socker, och det har gått bra.
Men idag var det 38 grader varmt i solen och jag ville så gärna ha en glass, så det blev det. Men jag är stolt över
att jag klarat mig så pass länge ändå. Ni som känner mig vet att jag är ett godis och kakmonster.
Men jag ska däremot inte nu börja svulla för det, bara för att jag brutit sockerfastan.
Nej, jag ska hålla mig till helgerna och jag ska inte köpa en full godispåse varje gång, för då
vill jag bara ha mer dagen efter och sen mår jag bara dåligt i allafall.
Någon gång får jag väl lära mig och den gången är nu! Så på helgerna får det bli!

Men sex veckor blev det ungefär. 1½ månad ungefär.

vad barnvakt nu på eftermiddagen kvällen åt en 4 årig Rebecca och hennes lillasyster Mathilda på 5 månader.
De är för härliga. Det var mysigt att vara barnvakt och jag kan ju inte ha goare brorsdöttrar!
Nästa helg blir det dop för lilla Mathilda och vem är fadder om inte JAG! Hi hi!

Nu börjar NEVER BEEN KISSED på tv4+ så ha en fortsatt härlig kväll allesammans.

1 Malin Pousette:

skriven

Vet du vad, man ska inte alltid ta det jag skriver på fullaste allvar heller, så klart får alla göra som dem vill :)

Kommentera här: