Jag har inget att säga...

Fy vad jag har haft tråkigt idag. Jag kunde inte ens njuta av ett varmt bad. Rumpa! Jag vet inte vad jag ska göra. Känner men bara bläää!
Fuschade i morse, men gjorde aldrig i ordning mig efteråt likdom. Fönade och plattade håret lite grann. Inga hårprodukter och inget smink.
Det kanske är därför jag har känt mig så nere. Orkade bara inte liksom. Vad är det för mening när man ändå inte ska någonstans.

Men jag tog ett foto i allafall. Redigerade det lite smått bara. Ändrade kontrsten och framhävde ögonen lite.

 

Någon som har något förslag på vad man kan göra?

1 Sandra T svarar ♪:

skriven

japp de gör han (:

2 sandra:

skriven

sv: tack sötnos :D

3 MY:

skriven

Hm, beror ju på om du har fint väder (något jag INTE har =__=) då finns det tusentals saker man kan göra, spela fotboll, picnick, tälta...! : D leka rödavitarosen på extremt allvar = att man leker det i några dagar och bor ute i skogen och har vattenkrig och sådana "vapen" ASROLIGT :D gjorde alltid det då jag var liten och bodde på landet. Vi hade walkietalkies och allt ;D



Kram

4 elina:

skriven

GUD så fina ögon du har!:O

5 elina:

skriven

just ja :D det fixar jag ;) tackar jo as snygga hah:)

6 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

tack :D följa varandra på bloglovin? :)

7 elina:

skriven

sådär!:D

8 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv,. det är lungt :D

vad söt du är <3

9 Emma | fotoblogg mixad med vardagen:

skriven

fin blogg du har :D



allt bra med dig idag? :)



Puss!

10 olivia-foto:

skriven

söt bild :)

11 olivia-foto:

skriven

sv: nöää, de var inte jag , jag skrev att de var en söt bild ;) hih



kram :D

Kommentera här: