Jag skulle kunna bli filmskapare

Mina drömmar är verkligen som filmer. Om jag skulle skapa en film, skulle det räcka med att jag slöt ögonen.
Det är synd bara att det inte går att på något sätt spela in mina drömmar. Det skulle vara roligt att kunna
uppleva dem igen. Replikerna i mina drömmar är till och med repliker som skulle passa bra i en film.
Dock så glömmer man ju bort dem lika kvickt när man varit vaken en stund.

I eftermiddag tar jag bussen till Sunhult och hälsar på bror och hans familj. =) Och det är lika fint väder idag som tidigare. Härligt härligt!

Dags att föna håret!

RÖSTA GÄRNA PÅ MIG SOM VECKANS BLOGG! jAG ÄR NUMERO 5! Rösta HÄR.
1 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

Godmorgon, allt bra? :D

2 MARiA:

skriven

Tack så mkt! :D

3 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

sv: skönt :D mår fint!

vad görs? :)

4 mersiha:

skriven

jag kom hem nyss hur mår du då?:D

5 tobbs:

skriven

hehe ah klart! följa varandra via boglovin?

Kommentera här: