Lika som bär?

Emma Thompson                                                   vs.                     Natassha Richardson  



Är de inte lika? Jag tycker det faktiskt. Tog mig år och dagar innan jag kom på vem Emma var lik, och där har vi det!

Ikväll har jag ett litet dilemma. Ska man titta på "drakarnas rike" på kanal 6 eller "48 timmar" på tv4+? Fantasy eller Action?
1 Tonje:

skriven

Ligner litt ja - eller lignet. Hvil i fred, Natasha Richardson.

2 Anonym:

skriven

Det är bara bra med mig!

ja, det verkar som att den boken är riktigt bra faktiskt;)

vad ska du hitta på imorn?

3 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; I will haha :D

Kramar

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Typ allt som är i mjuk/"smutsig" färg :D kan man väl säga?!

5 Nicole Sanzetth:

skriven

De är faktiskt lika =)

6 Tant Kim | Design:

skriven

Tack så mycket. :)

7 olivia - foto:

skriven

jo, lite smått var de lika ! ;)

8 Sofie:

skriven

Jag har blandat ihop dem många gånger!

Tyvärr lever ju inte Natasha Richardson längre :(

Kommentera här: