Mumselimums!

Nu har jag vilat lite efter baket. 40 frallor blev det. Steg upp klockan 6.30, men kom inte igång förrän vid 7. Men vad gott det blev. Och de blev jätte glada här hemma. Nybakade frukostfrallor är ju bara mums!

Behövde aldrig sockret hehe.

 

 

 

 

 

Nu är jag trött! Men det var riktigt skönt att komma upp  tidigt. Och baket uppskattades verkligen.

Ikväl ska min bror Johan och hans sambo Mia på bio, så då ska jag vara barnvakt åt deras två döttrar. Rebecca och Mathilda. Sen åker jag med dem hem. De har nämligen bestämt sig för att skaffa blogg och vill ha min hjälp lite. Och självklart hjälper jag dem. Så himla kul!

 

Men jag hoppas inte att Liselotte måste åka iväg någonstans med sin arm. Hoppas att det bara är någon nerv som kommit kläm och inte gått av. Dessutom måste jag vara hemma i så fall, och kan inte åka till Johan och Mia.

 

1 alizia:

skriven

så gotttt!:D

2 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack sötis :D

3 MYMiC:

skriven

Wiho idag hann du baka innan dom vaknade :D



Ja, alltså dom som inte jobbar där jag bor är bara..otaggade på allt. Dom verkar visst vilja sitta hemma och stirra in i en vägg verkar det som :o



Kram!

4 Nicole Sanzetth:

skriven

Så gott =) Vardagslyx!

5 Catrin:

skriven

Vilket lyx!!

6 ♫♪ Sandra T:

skriven

ser gott ut!

7 olivia:

skriven

Ja texten i inlägget typ sånt typsnitt som FRIDA HJÄRTA KEVIN har:)

Kommentera här: