Not so bad...

Jag stryker lakan och dukar för fullt! Har hållit på nu i några timmar och det blir nog ett par till. Tänkte göra mamma glad och stryka upp hela högen som bara har blivit större och större. Dock kom jag fram till två av Inges skjortor. Jag vet inte om jag är så bra på att stryka skjortor, men jag kanske kan ger det ett försök.

Inges två söner är här och ska äta middag idag med oss, så det står och lagar mat ute i köket.
Mamma och Liselotte är på sjukhuset. De skulle visst ta lite test på henne. Hörde att det ingick NÅLAR! Är inte så förtjust i dem, men det går nog bra för syster.



1 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: jag kollade henne blogg, men hittade inte hur man gör sånt :(

2 Elionore:

skriven

det var så lite ;)

allt bra?

3 Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

Ja jag såg det men tack för du sa det.. :) allt bra?



Rösta idag igen, lägg en till röst på min bild.

Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då.

4 MYMiC:

skriven

Det blir säkre asbra!

Man är lite för självkritisk sometimes ^^

5 ayaah ♥- Sweet 17!:

skriven

Hoppas du får en trevlig dag!:D

6 Claudia:

skriven

jadå :)



allt bra idag? :)



förresten, det vore jättegulligt av dig om du kikade in här: http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalistena-i-dressroom.html#comment och röstade på mig, jag är nr 9 :)



kram

7 juliaa:

skriven

sv: nej precis hehe(:

Kommentera här: