Stackars syster

Liselotte åkte tillbaka till sjukhuset idag. Dock hade de sagt att hon skulle få bli utskriven idag, men så var det en annan läkare där helt plötsligt som inte tyckte likadant. Jag tycker så synd om henne. Men vi hoppas att Liselotte sak kunna övertala dem att få vara hemma under dagen.

Idag ska vi åka till min bror och hans familj, Johan och Mia och deras två döttrar. Det ska nli roligt.

Jag kan berätta en väldigt rolig sak. Det är en månad kvar tills jag flyttar!!! Eller ja för två dagar var det exakt en månad kvar. Det ska bli så enormt roligt så jag kan inte hålla mig!!!

Sen kan ni ju få gissa hur dags jag lyckades gå upp idag. 11!!! Trots att jag hade satt klockan på ringning! Vad är det för fel på mig??!! Någon som har ett bra tips om hur man kommer upp på morgonen?


1 Anonym:

skriven

Hej!

Det skulle vara jätte roligt om du röstade på min bild!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7074

Det skulle betyda mycket om jag fick vinna :)

Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer!

kram www.jossis.se

2 Ida - A princess diary ♥:

skriven

Hej sötnos :) hur är det?



Skulle bli jätteglad om du ville rösta en 5a på min sko jag har designat. Alla som röstar får en länk i min blogg. Lämna en kommentar när du röstat så jag kan länka dig! DIREKTLÄNK: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=76K7FBdUDzgTkVeTSIEiBnZtTq4kziAtbIngIGyL6Ucen6v5DxcC#shoeGallery



Tack på förhand. ♥

3 Emelie <3:

skriven

Hej sötnos!

Nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en super snygg T-shirt. Du får själv välja vilken färg du vill ha. Hoppas du är med.



Kramis <3

4 Thilda:

skriven

Herregud.. Shit vilken härlig blogg! Älskar den verkligen!

Hur är det med dig då? :)

5 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Ja, det blir jättebra :D

jag kan ju skriva sen när jag har tagit nya bilder på ett ungefär hur jag vill ha den :)

Kramar

6 Katta:

skriven

Jaha på det viset. Gött att flytta, fast det lär ju bli jobbigt med.

Själv har jag ju inte tag på någon lägenhet, det krävs nog rejält med tur om jag ska få tag på en så tidigt som ett halvår efter terminsstart.



Hög och brölig musik på morgonen =), fungerade för mig ett tag, man vänjer sig vid allt... Men det är nog bra att ha klockan en bit bort från sängen så att man måste gå upp för att stänga av den.

7 B R O W N S U G A R:

skriven

jobbigt :( tack så hemskt mkt!

8 Nicole Sanzetth:

skriven

Ställ flera alarm, eller (som jag), ställ alarmet på mobilen och lägg den onödligt långt ifrån dig, så man måste gå upp och stänga av den på morgonen =)

10 Tant Kim | Design:

skriven

Ja det blev bättre tycker jag. :)

11 a.nniie ♥:

skriven

heh tack^^ jag hoppas du Rösta på min deisgn igen gumman <3



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=68XT6pa6kXgzZ5ICriPaLMyW44Q7h0Lc5htzKKssfOi4Gq6xOKOZ#shoeGallery

12 ingrid:

skriven

Vilken fin blogg du har! Älskar designen, blommor och fjärilar är vackert! Grymt också att bakgrunden är kvar när man rullar ner texten :) Fantastiskt snygg blogg helt enkelt! :D

13 linaa:

skriven

oh de där med mornar är alltid ett problem. De bästa e väl att kliva upp direkt när klockan ringer hur trött man än är;)

Hoppas du får en bra dag!

14 Kimberly Engqvist:

skriven

Läs gärna min novell och säg vad du tycker om den, skulle behöva lite åsikter :D



http://crossthatline.blogg.se/2010/july/novell-en-kvall-i-juni.html



Tack på förhand <3

15 lina:

skriven

hejhej :D

nu har jag frågestund på min blogg!

kika gärna in och ställ massa frågor

kramis!

16 Monika:

skriven

Jättefin blogg du har :))

17 Angelica:

skriven

Gå upp direkt när klockan ringer. Det gör jag, då hinner man inte känna efter att det skulle vara skönt att ligga kvar en stund till. Funkar för mig! :)



Missa inte min frågestund i bloggen nu! :)

18 Kimberly Engqvist:

skriven

Ingen aning med tanke på att jag kommer upp vid två på dagen -.- :D



Ställ gärna några frågor i min frågestund som min bästa vän kommer att svara på!

http://crossthatline.blogg.se/2010/july/no-you-hang-up-god-im-in-love.html

19 :):

skriven

nä, du får nog skaffa någon som skriker dig i örat? HAHA, ha de bra :]

20 MOOOLLYS:

skriven

Heej hur är det med dig idag? :D

21 MOOOLLYS:

skriven

Härligt :D jo det är toppen! Vad har du gjort idag? :)

Kommentera här: