Things I forgot

I måndags innan jag åkte till min syster så besökte mamma, Inge, mina systrar och jag min bror och hans familj.
Här kommer lite foton från besöket.


Bullar som Mias syster hade gjort och en otroooligt mumsig tårta! Ja vad finns det mer att säga, titta på foton och känn avundsjukan. Haha. Mia är duktig på att göra tårta allt.

Johan min bror.

 

 

Ja... Jag...


Söta lilla storasyster Linnéa.


Idag har jag varit på stan med mamma. Har bland annat handliat lite till en maskerad jag ska på i augusti, men det vill jag inte visa idag inte. Men jag hittade äntligen en sjal som jag älskar!

Sjal från VILA för 99kr , på rean.



Nu ska jag lägga undan godiset en stund och titta på Parant trap, det var längesen det.

Pusspuss
1 Matilda Bakar | Fotograferar:

skriven

Hej :)



Hittade precis din blogg och skall ta mig en rundvandring här nu. Mycket nöje hoppas jag :)

Kram

2 Emelie:

skriven

svar: haha jo men det passar inte på mig som är så liten :) 1.58 är jag



kram

3 Moa Lindhe:

skriven

Fiin blogg du har :)

4 Emelie:

skriven

svar: Jag håller absolut med !:) Så länge man har koll på vad man gör och att det finns en gräns!



kram

5 Mimmi:

skriven

Hej, vore super snällt av dig om du ville rösta på min sko i nelly.com's skotävling.

Du är verkligen supersnäll då, (fast du kanske är det ändå) ;)



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=AjAxloXji73e0Hmi0qXyqyAOT4U1ufRuCRin66Kc1A7zHgXFLs4z



Ha en bra dag/kväll! <3

6 elllen:

skriven

fin blogg:) jag läser den så nu är det på tiden att jag frågar ifall vi kan följa varandra på bloglovin?=)

7 LadyUmbrella:

skriven

Go'kväll!

Allt bra med dig? =)

8 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och titta vem det var som vann :D

9 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

åh, vad god tårtan ser ut att vara! :D

10 Matilda.Bakar | Fotograferar:

skriven

Tack för fin kommentar på min blogg :)

/Matilda

Kommentera här: