Our friendship will last forever

Det kändes inte jätte roligt att cykla iväg i spöregn till Helen tidigare idag. Men man är ju positiv.



Men jag stötte på en del hinder påvägen. Bland annat en mega stor vattenpöl, som jag dock inte fick tillfälle att fotografera. Dock kom detta på bild:



Men jag lyckades ta mig förbi alla hinder och kom hel fram till Helen. Dock var jag dyngsur och byxorna och jackan åkte av direkt innanför dörren. Smart som man är så hade jag såklart med mig ett par mysbyxor att byta om till och jackan fick hänga att torka inne i Helens badrum.


Dock verkade det inte som att Helen ville ha mig där, då hon stängde ute mig på balkongen. :( HAHA!
Fast jag var ju inte så jätte snäll mot henne heller.  XD 
- Snälla slå mig inte!   Haha



En härlig kväll med andra ord. Inget getingbo dock och inga ungdomar som tände någon eld utanför. Men jag fick chansen att dippa melonskal. Bara det är ju värt allt liksom. Dock så höll Helen sig till chipsen :P Himla roligt blev det i allafall!

Dags att sova kanske...  Pussar till er!
1 Johanna:

skriven

Tjena tjejen! :)

Jag har en fråga, varför började du blogga och är det som du förväntade dig att det skulle vara?



Jag frågar många om det här för att se av vilka olika orsaker folk börjar blogga.

Svara gärna i min blogg för att jag ska kunna se svaren lättare.

Tack så mycket! :)



Din blogg är verkligen hur fin som helt, fina färger och allt. :)

2 Eva:

skriven

Hejsan! Checka in min nya design & skriv vad du tycker? :') Kommentera gärna mina inlägg & följ bloggen genom bloglovin' ♥

3 josefine:

skriven

haha, vad typiskt :P

4 Johanna' & Lana:

skriven

sv; Tack för din röst! :D

Allt bra?

kram!

5 S.Skrijelj:

skriven

underbara bilder!



Gå även in i min blogg!

6 julia :):

skriven

Jättefin blogg! :)

7 Anonym:

skriven

härliga bilder! :D

8 josefine:

skriven

haha ja :)

9 Gabriella:

skriven

snygg design du har!

10 Sandra:

skriven

Nu har jag lagt till dig på Bloglovin' lämna en kommentar när du gjort det samma!



Ha en trevlig dag! (:

11 amanda:

skriven

Sv: okeej så bra! :D

12 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: okej, tack, ska kika där, vill ha så, det är grymt snyggt :D

13 adelisa:

skriven

underbara och fina bilder

Kolla och kommentera gärna min blogg :)

14 FATMA | sångerska:

skriven

Inte kul med regn :(

15 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

härliga bilder!

Kommentera här: