Sagan om Elenien

Är hungrig och vill ha kvällsmat, men hur många gånger jag än tittar i kylskåpet så blir det inte mer fullt ändå.
Hur kommer det sig?
Fick ett brev med posten idag. Eller, det kanske kom igår det vet jag inte, för jag var ju inte hemma igår.
jag blivit inbjuden till en maskerad i augusti =) Yey! Så roligt! Med filmtema, antar att det betyder att man ska komma klädd som en karaktär i någon varlfi film. Men jag är inte säker.
Två dagar ett att jag har flyttat så blir det alltså maskerad. Nu måste jag bara kolla upp vart det ligger och
om jag kan åka dit med någon och vad man ska komma utklädd som.

Jag kom hem från min bror på förmiddagen och då placerade jag mig i en solstol ute på gräset och solade, samtidigt som jag läste i boken jag lånade från bror min. Har snart läst halva nu. Eller okej, det var kanske att ta i, men lite mer än en tredjedel i allafall. Riktigt bra bok. Om ni tycker om fantasy och liknande så rekommenderar jag Sagan om Elenien av David Eddings. Finns fler fristående serier av honom också.

Nu vill jag ha kvällsmat!


1 elvira stehn:

skriven

Hej, kolla in för dig hur det går i finalisterna i veckans blogg! och om du vill be dina vänner rösta, ge dem länken direkt till inlägget: http://elvirast.blogg.se/2010/july/utkast-juli-4-2010.html Tänvlingen avslutas imorgon kväll/natt. LYCKA TILL! :)

2 Malin:

skriven

Sv. Tack så mycket :)

3 Leia ♥:

skriven

Fin bild!

4 Vera:

skriven

Gud vilken fin blogg du har! :) Men tror du att du kan hjälpa mig med hur man får en ''stillastående'' bakgrund? För annars hänger ju bakgrunden med när man bläddrar neråt, men det gör inte din :) Vore jätte snällt om du svarade!

5 Vera:

skriven

sv: åh tack så mycket! :)

6 Vera:

skriven

sv: nej tyvär jag satte koden under body men blev ingen skillnad :/

7 Elina:

skriven

jättefinblogg, och gud vilka fina ögon! :) kram

8 tobbs:

skriven

hehe följer du mig via bloglovin dÅ? ;)

9 elsa:

skriven

frågestund på bloggen (h)



kika in och ställ ngn fråga :D

10 tobbs:

skriven

underbart! :D

11 Cajsa - F O T O B L O G G:

skriven

Hej vännen

fortsätt att rösta på min söta bild, det är direkt länk så ta ca 6 sekunder att rösta. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

12 elvira stehn:

skriven

Nu är veckans blogg avslutad och vinnaren korad! blev det du? kolla in hos mig och kolla vem vinnaren blev :) Tack för att du var med i veckans blogg, och håll utkik för inom dom närmsta dagarna (senast söndag) drar jag igång en ny veckans blogg, och då har du chans igen, så anmäl dig till nästa veckans blogg! Kolla nu in vem vinnaren är! :)

13 Mikaela:

skriven

Gud vilken härlig och tuff blogg! :D

14 Lenica:

skriven

Hur gjorde du så du fick en genomskinlig header? :)

Tack på förhand! ^^

15 e':

skriven

fråga gärna något i min frågestund (:

16 HANNAH HALE:

skriven

Svar>> Okej :) Ha en fin kväll!

17 Charlotte:

skriven

Låter som en skön dag, solstol och bok är helt ok!



Hoppas kvällen blir lika bra.

18 Anonym:

skriven

Hejsan mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se Nya tips varje dag. I min blogg hittar du också andra kategorier som är roligt att läsa om, titta gärna in och se vad du tycker, jag tror att du kommer gilla den. Kramar Canez / www.nattstad.se/caanez

19 Charlotte:

skriven

=)

Kommentera här: