Vad gör man?

Jag har så enormt tråkigt! Funderar på att ta ett bad och bara slappna av lite, men vi har inget badskum. (ledsen)
Dock gjorde FRIDA min dag idag. Hon slutade blogga i januari och nu är hon täntligen tillbaka! Har faktiskt saknat hennes bloggande.

Är jätte trött också, men det är i och för sig inte så konstigt eftersom att, efter att jag cyklat hem från Helen igår natt i uppförsbacke, satt framför datorn och försökte hitta hur jag ska göra för att min design ska se normal ut i explorer. Jag använder som sagt Firefox men de som inte gör det får inte se hur min design egentligen ser ut och det känns så surt. Dock tror jag att jag har fått fram bakgrunden, med hjälp av lite googlande.
Ni som har explorer kan väl lämna en kommentar och säga om min blogg ser ut såhär:

Fungerar den dropdown menyn?

1 HANNAH HALE:

skriven

Jag ser i alla fall din blogg som den ska vara nu :) jämförde med firefox och explorer!



/ps. Skulle inte du kunna rösta på min sko i Nellys tävling? Den är faktiskt mycket snyggare än många andra ;) röstar du länkar jag dig.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RgSVN5y2B69tUSjyHLv34oKZVSb9q2v6WDQj8DY79WnSnKGuTzkL#shoeGallery



Tack ♥!

2 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Jaa, vädret är hur tråkigt som helst :/

Kevin ska komma till mig någon gång ikväll vet inte när hans kompis fyller år idag så han är där nu få se när han kommer :)



Nää men gud vad gullig du är! :D <3(texten)



Kramar

3 Anonym:

skriven

Ha en bra kväll! :D

4 Frida:

skriven

sv. haha, ja, visst är det jobbigt! men man kan ändå känna sig duktig, då man typ fått ett träningspass;)

5 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Visst är det :D

Jaa, verkligen :)



Haha blir så glad :D

6 Lena Rollmar Kårén:

skriven

Ja den fungerar utmärkt!

7 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Tack! :D

Hoppas du också får en trevlig kväll! :)

kramar

8 Jessica:

skriven

Hej!



Jag har designat ett par skor på Nelly.com, och de råkade bli ganska snygga!

Skulle vara trevligt om du kunde rösta på dom så att man kan köpa sig ett par sen! :)



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=bCd0N946zTzTNBRyhbp0vXjcnnoF8VpWVGWiCPc2gRJtQafx1Lvj#shoeGallery



Ha det bra!

9 Sätilaryttaren Emma- En stolt varmblodsägare :D:

skriven

fin blogg du har =D Händer i morgon då? :)

Kommentera här: