Vad har hänt mig under dagen?

Haha Luffsen blev rädd för en handdocka som johan lekte med, med honom. Fick det på film.



Idag blev det Raggmunar och fläsk till middag. Mumma! HÄR finns recept.







Min bror Johan med min vovve Luffsen.

1 ellinor lindström:

skriven

sv:ja precis:D får vi hoppas på,

åh låter roligt:D!

hur har de gått med webdesignen da:D?

2 :):

skriven

sv; aha, vad är det för ras?

3 ellinor lindström:

skriven

sv: skönt o höra:D

jo min dag har varit jätte bra, shoppat en massa o varit på festival o konsert med Melisssa Horn, hur har din dag varit:D?

4 MYMiC:

skriven

hahaha sötvovven :D Awww!

5 PrisciLLa:

skriven

va st Lufsen är :D

6 MariaExpressen:

skriven

va härlig hund!

7 feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

skriven

om det är du på bilden , måste jag säga att du har väldigt fina ögon! :)

8 Tina:

skriven

Du har så fin blogg!! Synd att man inte kunde vara lika bra på design :)



Kramis

9 Julia:

skriven

Riktigt härlig design! Älskar kombinationen av rosa :D

Frågestund på min blogg - fråga vad du vill :)

10 Sandra:

skriven

Gud va söt hund! Vad är det för ras? :D

Kommentera här: