Videoblogg 29 juli

Vi lägger in en video nu tänkte jag.

1 R e b e c c a:

skriven

sv: Tack så mycket :D

2 :):

skriven

sv; Jo, gick bara ut med Punto, min vovve :)



Är det din hund som ligger på ditt knä? :) översöt :D

3 Felix:

skriven

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

4 MYMiC:

skriven

Haha otur med första gången (inspelningen). >_<;

Hunden är supersöt!



Jo, men det är härligt att springa :D

Kram!

5 emma sofie:

skriven

Min roman utspelar sig under tidigt 1800-tal. Angelika är huvudpersonen och det handlar om hur går från att vara väldigt rik till att plötsligt stå föräldrarlös och fattig. Hon lämnar stadslivet för att bosätta sig hos släktingar ute på landet.

Det står still här också kan jag säga, men kanske inte så konstigt med tanke på att lilla Oliver tar en hel del tid. Men jag hoppas kunna fortsätta snart igen.

Ha en bra dag.

kram

6 Mikaela:

skriven

Tack! Okej :(

7 Matilda:

skriven

fin blogg,



kolla gärna in min nya outfit-tävling, som avslutas på lördag



matilda-nancy.blogspot.com

8 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

sv: jo jag mår bra :D

vad gör du idag? :)

9 olivia:

skriven

Tack så mycket:)

10 Emma | fotoblogg mixad med vardagen:

skriven

Hej vännen,

allt bra med dig idag?



Jag ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare, och i o med de har jag glömt bort vad vi pratat om, därför frågar jag dig "allt bra med dig idag?" för att komma in på en ny konversation :)



Hoppas du förstår vad jag menar.



Puss

11 maja:

skriven

hej! söt blogg:)

följ/kommentera gärna min blogg.

puss (L)

12 sandra:

skriven

haha okej :)

13 Anonym:

skriven

allt bra med dig?

Kommentera här: