EMELIES DESIGN

Hej!

Nu är jag färdig med min första beställning.



För att se designen i verkligt format klicka här.

1 Serienörden:

skriven

sv: true blood är en vampyrserie som vår svenska alexander skarsgård är med i! det är allan ball som gjort den, skaparen till "six feet under". den är jättebra, tycker jag. men kanske lite rå ibland, så man får inte vara för känslig!

2 linny:

skriven

oj, 7 stycken!

blir det inte jobbigt ibland?

Jag vet iaf att jag blir väldigt lätt irriterad på min lillebror^^

kram!

3 Moa Murderess - Scene Core Blogg:

skriven

sv: jah, det är bra! ^^ (Y)

4 Gabriella:

skriven

Du är verkligen super duktig på att göra designer :)

5 Ulrika:

skriven

SV: Hehe jo man får det, fast jag hade varit såååå nervös :P ne det har jag tyvärr inte men ska kanske fixa... får se :P Kram

6 Linda Olofsson:

skriven

Mycket fin design du gjort.

7 linny:

skriven

jahaja, jag trodde att alla bodde hemma(a)

måste bara säga att du är väldigt söt!:]

kram!

8 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

ja det är kul med webdesign :D va fin den blev :D

9 tove:

skriven

jag har precis kommit hem från ett danspass

och nu sitter jag och svarar på kommentarer:)

Vad har du själv för dig? :)

10 Linda Olofsson:

skriven

sv; =)

11 therese klemola':

skriven

hejsan , kan man beställa gratis design av dig ?

isåfall vill jag väldigt gärna göra det, shit vad fina designer du har gjort !

avis



kram / tezzih

12 linny:

skriven

ååh, tack! vad snällt av dig!:)

13 e l i n [estr.blogg.se]:

skriven

SVAR; ja det har jag! :D tackar som frågar!

har du? :D

Kram



Asfin design :D

Kommentera här: