Ett sista inlägg för dagen

Det var supermysigt att träffa Helen som vanligt.
Vi kollade på film : Taken
Superbra är den verkligen!

Men en sak som jag har kommit på nu är att jag måste börja träna.
Om Helen och jag ska kunna åka utomlands
så kan jag ju inte se ut såhär.
Eller så farligt är det inte, men lite mer fit kan bli.
Så nu ska jag lägga upp ett schema, och om jag inte följer det
så ska jag minsann ge mig själv en omgång!

Imorgon ska jag upp tidigt, så nu blir det natti natti för mig.

Sov så gott alla
1 Evelina B:

skriven

Sv: Okej! Har lagt till dig nu :)

2 ;):

skriven

I LOVE YOUR BLOG!!!!<3:) ÄLSKAR DEN:)

3 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

haha där hade du tur att bussen var i tid ;) var någon som visste att du behvöde göra tenta (A)

4 ITZI:

skriven

sv; Sov gott du med :D

Kommentera här: