Evelina äter rödspätta

Nu är middagen nere i magen.
Det blev en härlig middag vid matbordet idag, med en massa
fotograferande.

Titta på bilderna och njut.






Inge tänker på morotskaka.


Mamam försöker se läskig ut. Lyckas hon?


Självporträtt


Fridolf och Nixon


Betty och Luffsen





1 Linda Olofsson:

skriven

Ser inte ut som du på "självportätten"

2 Carro:

skriven

Sv: Tack. :)

3 «PinkieLaady:

skriven

Åh vad gott det där såg ut! Du får gärna dela med dig av recept :)

4 Ann-Zophie:

skriven

Mysig blogg (a)

5 Julia:

skriven

Hejhej. Vad tycker du om min nya header?

puss!

6 angelica:

skriven

Ja, dom lyckas:)

7 Julia:

skriven

tack vad gullig du är :D

8 angelica:

skriven

Jag kan rekomendera det :) det är verkligen super roligt!

9 «PinkieLaady:

skriven

sv; tack! vad snabbt du svarade :D

10 Julia:

skriven

:D

11 angelica:

skriven

Yes :)

12 «PinkieLaady:

skriven

sv; då förstår jag ;P jag har inget liv så jag sitter här ständigt :D haha!

13 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

negativ bilder blir så knäppa :P

14 angelica:

skriven

Ja, exakt :) dom e sjukt bra..

15 Jeanette:

skriven

sv: Tack :) Nej, jag hade ju leggings till plus att solen var framme när jag var ute förut, så frös inte alls faktiskt. Men när det är kallt så brukar jag alltid ha vanliga, tunna strumpbyxor under så blir det lite varmare.

16 angelica:

skriven

Plner ikväll då?

17 Julia:

skriven

nej verkligen inte :) så himmla gott! har inte du lov/ledigt?

18 e l i n [estr.blogg.se]:

skriven

SVAR; Du Har helt rätt.. Inget man tänker på, att fotografera träd liksom. hahaha! ;D

Men ja, jag tyckte det blev rätt häftigt endå ;D

tack så mycket föressten!

19 angelica:

skriven

Fira svärmor :)

20 angelica:

skriven

Ja, hon fyller år idag =)

21 e l i n [estr.blogg.se]:

skriven

SVAR; ja det får man absolut :D

22 Julia:

skriven

men det är got de med, tycker bara en dag gör skillnad ibland ^^och en vecka kan bli tråkig för skolan är de man gör liksom. Skolan tar så mycket tid. Vart ska du praktisera då?:)

23 angelica:

skriven

Ja,. det tror jag =)

24 e l i n [estr.blogg.se]:

skriven

härligt att höra :D

kram

25 Julia:

skriven

jaha vad kul :) om jag skulle bli lärare av något slag skulle det vara på förskolan helt klart ^^

26 Julia:

skriven

barn är underbara :)

kram!

27 e l i n [estr.blogg.se]:

skriven

oh, tack så jätte mycket för det :D

28 My:

skriven

Sv; haha, tack eller ngt x] gillar den :)

29 e l i n [estr.blogg.se]:

skriven

Ny svarade jag! :D

Dock kan jag inte svara så jättelångt, eftersom bloggsvar bara har typ.. 50bokstäver som svar eller något? :)Kram

30 e l i n [estr.blogg.se]:

skriven

SVAR; Det får du absolut göra :D hahaa! :D

ska du göra ikväll då?

31 S A R A:

skriven

sv: japp! :)

var gärna med

http://onlyssara.blogg.se/2010/march/fototavling.html#comment

32 Anonym:

skriven

haft en bra dag?:)

33 Helena:

skriven

visst är den :)

34 emilia:

skriven

Kolla min blogg! :D ♥

Kommentera här: