Funderar...

...på att beställa klipptid imorgon.
Ibland har jag sådan tur att jag kan få en klipptid samma dag.
Och det hade verkligen varit gött att klippa sig i morgon.
De senaste veckorna har jag levt på hästsvans.



Och min syster blev idag utvald att vara hårmodel på en Elmia messa.
Det blir roligt för henne. Hon kommer bli alldeles stilad och fiin.


Ibland kan det bli lite fel :P
1 Veronika Thomassen:

skriven

sv; oki, tusen takk, det skal jeg gjøre :)

2 Erica:

skriven

hoppas du får en tid imorgon då. :)

3 emma:

skriven

Så skönt att klippa sej :) särskilt få bort torra och slitna toppar :)

4 Cajsa:

skriven

haha nice med den där sista bilden! XD



sv. det funkar väl. händer i kväll då?

5 ESSEM, Selena:

skriven

Sv' aa jag vet ;O



Allt bra med dig idag då? :)

6 Erica:

skriven

Svar: hehe, okej.. ;p

7 Cassandra:

skriven

Sv; njaa.. Min dag har varit ganska stressig, två prov i skolan och så. Men nu är det lugnt :) Själv då?

Kram!

8 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

ja det är kul:D men har tållamod ;D kram

9 Erica:

skriven

Svar: Mjo.. nu då du säger det så. Haha. Jag vet inte varför vi säger plastblommor faktiskt. Själva blomman är ju inte gjord av plast, bara stjälken. Lol. :p

10 ESSEM, Selena:

skriven

sv' jo bra här med :D

11 Cassandra:

skriven

Sv; mys ! :D

Jag har varit med mamma hos hennes kusin, lite girltalk & sånt. Jättemysigt !

Kram

12 Cajsa:

skriven

har filmat en konsert och nu ska jag snart sova. :) funkderar på att träna lite först... vet inte än dock..XD

13 alaa:

skriven

söt :)

14 Erica:

skriven

Svar: Mm, precis, själva blomman är gjord av tyg. :)

Kommentera här: