Gött!

Att ha fått fart på bloggen igen!
Att få en lång helg (Då jag är ledig imorgon)

Att sjunga i kyrkan i morgon kväll (Ska bli super kul!)

Att ha fått alla VFU uppgifter nu (Praktikuppgifter)

Att jag kan vara uppe sent ikväll och kolla på film och mums godis

Finns det någon bra film ni kan föreslå?!
Det står helt still för mig just nu faktiskt.

Vill du ha en ny bloggdesign? Klicka här!
1 amanda:

skriven

sv; tack så mycket! detsamma =)

2 ITZI:

skriven

sv; yes, mkt fin är den!

3 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

härligt! :))

jätte bra :DD

allt bra annars? :))

4 Sandra:

skriven

sv ; ja, det är det :)

vampire diaries är jätte bra! har följt serien från början och älskar det ♥

5 Helene:

skriven

hihihi, naaw :) men finns ju många fina pojk namn också :)

ja, men hur gammal är du då? ^^

men evelina är väl fint? :)

kram!

6 Pempa:

skriven

SV: Jag trampade snett på jobbet så det är em rejäl stukning =(

7 Sandra:

skriven

sv ; tackar! :)

ja, men man kan kolla på gamla avsnitt på tv6 play :)

8 Sandra:

skriven

sv ; hihi, <3

9 REBECCA:

skriven

Tack så mycket. din var med fin.

Jätte fina bloggdesigner du har gjort :)

10 Anonym:

skriven

Svar: Jaaa jag gillar det med! :D

11 SANDIBEL:

skriven

okej vad mysigt! :) jag gör inte så mycket just nu,,

Kommentera här: