Lunchat med Helen

Idag har jga lunchat med Helen och sen tog vi stan, då
vi köpte en  ny mobil till henne.
Superfin var den!
Dessutom bjöd hon mig på lunch! Så himla snällt!

Resten av dagen blir det slapp framör datorn eller tvn tror jag.
Tvätta håller jag på med också. Snart är nog den
lila/rosa tvätten klar, så då åker den vita in.




Det var taco tallrik som vi åt :)

Tack för en härlig dag!
1 Sandra:

skriven

Sv: Nej, den har en kompis gjort :)

2 tina:

skriven

tack:D

3 karin:

skriven

Exakt, du ska kolla väl? det ska iaf jag! Lyssnade på några klipp där du sjöng, riktigt bra! gött att du sjunger lovsånger med, vad går du i för kyrka, vilket samfund?

4 karin:

skriven

Härligt! Ja ja är kristen, går också i en babtistförsamling med ca 300 medlemmar och trivs jättebra. Här är många i min ålder så det passar mig utmärkt!

Ha en fin kväll!

5 B B E C C A S T:

skriven

Gud vilken fin design du har ! Och tjejen på första bilden har exakt den luggen jag skulle vilja ha. Så fin att man dör..



kram på dig, och ha en fortsatt trevlig lördag :)

6 AMANDA FALK:

skriven

gott med taccos :D

Ha en grym lördagskväll!

7 FANNI:

skriven

fin blogg du har! kolla gärna in min också, kramar fanni :)

Kommentera här: