Min andra beställning

Halloj!

Ikväll har jag suttit med min andra bloggdesign beställning.
Det är så roligt så jag tror jag spricker!
Haha!
Men nu är det dags för sängen.
Imorgon ska jag träffa Josefine i skolan klockan 12.oo.
Vi ska ta en fika och sen ska vi brainstorma och utbyta braiga idéer
till praktikuppgifterna.
På måndag gäller det nämligen. Usch vad nervös jag är.

Natti natti!

Vill du beställa en gratis design?
KLICKA HÄR
1 Lina:

skriven

Tack så mycket! Japp, har jag =)

2 e l i n [estr.blogg.se]:

skriven

SVAR; jag kollade på, Fullt hus, och (Flickan som föll överbord.) :D



Kramis

3 Ellie<3:

skriven

Fin design!

4 patricia (tävling pågår):

skriven

sv: skulle du kunna hjälpa mig tror du? ^^ skulle vara sjukt snällt! :)

5 patricia (tävling pågår):

skriven

sv: Ohja! :) jag skickar väg en mejl så fort jag kan. kram

6 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

kul att göta designer har dock aldrig tålla med till det :p

7 Anonym:

skriven

Princess, 2. Modell för smink!

tyck till'



:)

Kommentera här: