Silvernina - Vem är hon!

Hej hej!

Jag tänkte skriva ett litet inlägg om mig själv till er som inte vet
så mycket om mig.

Jag heter Evelina och är född 1989. Alltså fyller jag i år 21 år.
Gammmal nu jue! Hehe
Just nu är jag bosatt i Jönköping. Tidigare bodde jag med mig mamma och lilla syster
Liselotte 18 år (1992:a). Men i Augusti 2010 flyttade jag till en egen lägenhet i Jönköping.
(5 minuter från mamma och syster)

Min familj består av:
Föräldrar: Mamma (Ingrid) , pappa (Bernt)
Bröder: Ulrik, Niklas, Göran, Johan & Björn
Systrar: Linnéa & Liselotte

Jag är näst yngst i skaran. Alla dessa syskon har dessutom
resulterat i tio syskonbarn. Super härliga och jag kan inte få nog av dem.

Min gymnasietid spenderade jag på Barn & fritidsprogrammet
i Eksjö och nu studerar jag på högskolan, där jag går en 3½ årig utbildning
till förskollärare.

Jag är kristen och sjunger även mycket, då ofta i kyrkan.  Jag
skriver också egna låtar och några av dem finns här på bloggen.
Dessutom finns jag på youtube.
Men det är inte bara sången jag brinner för utan även skrivandet.
Just nu skriver jag en fantasyroman, och jag hoppas att den en dag
kommer publiceras.

Mamma och lillayster har två hundar hemma hos dem, som jag tididgare bodde med:
En Tax - Fridolf
Bichon havanais/powder puff - Betty

Jag har även en egen liten plutt som bor hemma hos mig:
Tax/shitzu - Luffsen (min egen prins)





Det var lite om mig. Fråga gärna om ni undrar något.
Det finns säkert mycket som jag tänkte skriva men som jag glömde.

Kisses
1 alaa:

skriven

jätte fin blogg! :)

2 ine cecilie:

skriven

heisann :)

du haddde en kjempe fin blogg, elsker designet ditt :) lyst å bli min nye venn? ta en titt innom bloggen min också da ;) klem.

mammaine.88.blogg.no :)

3 Getsemane:

skriven

Hej, hittade hit av en slump och blev lite nyfiken. Vad är det för typ av fantasy roman du skriver och har du ngt arbetsnamn eller tittel på boken du kan avslöja.



Du har en fantastisk röst btw.



Aja, ha en fantastisk dag.

Kommentera här: