Sitter du kvar?

Det var riktigt jobbigt att kliva upp klockan 5.oo idag.
Kände mig helt gråtfärdig när klockan ringde, den sjusovaren som jag är.
Men det var skönt att få gå hem desto tidigare istället.

På bussen hem satte sig en kvinna bredvid mig i bussen.
Men så fort det blev ett säte ledigt (två platser bredvid varandra) så flyttade
hon sig dit.
Då är frågan:
Luktade jag så illa att hon inte klarade av en minut till vid min sida?
Ville hon bara vara snäll och ge mig mer utrymme?
Eller tänkte hon helt enkelt på sig själv, och själv ville ha mer utrymme?

Om du var i kvinnans situation, hade du suttit kvar eller bytt plats?
(och då talar jag om stadsbussen som tar 15-30 minuter)

Jag sitter alltid kvar.
1 Bögen från Dalarna:

skriven

Det såg bra ut! Jag lär mig också, haha. Sitter och pillar tills jag får till det. Lyckades dock rätt bra med min förra design tycker jag, eller headern just. Får byta till någon mer vår-aktig nu snart. :D



Och det låter bra! Längtar också till helgen. Ska till Nyköping och fira två vänner som fyller 20, ska bli riktigt trevligt. :D Kram

Kommentera här: