Som så många andra...

Nu ska jag göra som så många andra och börja kolla på
vampire diaries.

Jag trodde inte att det skulle vara någota att ha
då jag hört att det var så likt twilight och Twilight som är så grym.
Det kändes som att det skulle bli dåligt bara.
Men nu har jag hört att det är jätte bra, så jag ska ge det ett försök.
Dock kunde man bara kolla på avsnitt 3 och 4 på tv6 play så jag får hitta ett
annat sätt. Något lagligt ska jag väl komma på ;)

1 Emelie <3:

skriven

Åh vilken mysig blogg du har <3

Kram (:

2 iida:

skriven

sv: haha jo den är lite rolig ^^ sjukt rolig att göra med :D

3 SANDIBEL:

skriven

:)

4 v e v v e:

skriven

sv; ååh man tackar :* jätteroligt att du tycker så bra om min blogg :D

5 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

härligt :))

jätte bra :DD

6 Anonym:

skriven

Tack ;D

7 Linda Olofsson:

skriven

sv; Okej!



Hoppas du haft en kanon dag.

8 Helene:

skriven

åh, aa okej :)

jag är 18 och fyller 19 i augusti :) så är väl hyfsat snart ;) hehe.



äsch då, det är väl super fint :)

kram!

9 elli:

skriven

Ja älskar sex and the city! Både filmen & boxen!

Kör på de så får du en toppen kväll :D

10 nora:

skriven

hej, fin blogg! :)

älskar din header, på vilket program gör du din design & så? :D

11 Sofi & Amanda:

skriven

sv; okej :P vi har sportlov så de e naajs :D

Ah här är de bra :)

12 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

hahaja tur det ;) verkligen :D hur är det idag då? :D <3

13 Joel:

skriven

Svar: hahaha där ser man ;) Nä men jag börjar faktiskt bli frisk nu (a) sjukt nice, Vad har du för planer till helgen då ? :) kram

14 karin:

skriven

Fin blogg!

Har du fixat designen själv? :O

Den var fin:D

15 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

ao :))

händer imorrn då? :))

16 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

okej, kul :))

supa :))

17 matildalala:

skriven

Hehe ;d

18 Jeanette:

skriven

Sjukt bra serie det där :) Jag vet en sida där du kan se alla avsnitten av serien, på days.nu. Det är egentligen en Våra bästa år-sida, men de har även massa andra serie som man kan se gratis. Det enda du behöver göra är att bli medlem och det är gratis :)

Fin blogg du har btw!

19 Josse:

skriven

jag vill se det! =) hhaha

Kommentera här: