Världens sömnigaste föreläsning

Idag har jag haft världens tråkigaste föreläsning.
jag kan inte förstå hur folk höll sig vakna. Det enda som gjorde
att jag höll mig vaken var att det var så kallt. Men
föreläsaren kunde inte vara tråkigare.
Tycker synd om henne.
Men detta var tydligen hennes sista år innan pensionen.

Idag har mamma ändrat om lite inne hos mig och jag har fått
ett litet fint vitt bord som får plats vid min bäddsoffa.
Det är riktigt hemtrevligt i min lilla hörna.


Jag vill inte visa hur det ser ut där inne hehe.
Kanske en dag när jag har städat.

Intresserad av en bloggdesign?
1 Josefin:

skriven

Svar: hahaha, jag har en stark känsla av att det är så ^^)

2 SANDIBEL:

skriven

så skönt att höra, de bra med mig också!,, :D

gör du då?

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. :D åhh gjorde hon AVIS haha!

4 sabina:

skriven

sv: okej, nå jag vet inte själv riktigt om jag skulle ha vilja det, städning är inte en av mina hobbyn! :P

5 Josefin:

skriven

Svar: åh tack :)

6 SANDIBEL:

skriven

okej jag svarar på komentarer :)

7 sabina:

skriven

sv: njaa, kanske det nog ;)

8 elli:

skriven

Tack så mycket :D

Din är super fin, gjort själv?

9 Sandra:

skriven

jag gillar inte heller det ;).

10 Linda Olofsson:

skriven

sv; Men det är ju vbara att visa hur det ser ut =) hehehe

11 Katta:

skriven

Det brukar ju annars sägas att man sover bättre när det är kallt.

Jag har kommit på att fysiker oftast har de roligaste föreläsningarna, vad de än pratar om. Fysiker är lite som trollkarlar tycker jag.



Hur ska man förklara vad en mungiga är... En metallbit man knäpper på så att den låter "boing" och får huvudet att vibrera kanske? xD Sök på wikipedia! haha.

:);):D:>:):D:P:D:):>:):D;) smiley armé xD

12 Marielle:

skriven

SV; Tackar! :)

13 inez nyberg [fotoblogg]:

skriven

svar: åh, tack så jätte mycket! :D

14 M I N N A:

skriven

Sv: Haha usch nej!! Men skulle ändå bara ner till affären och handla lite mat! =)

KRAM

15 ITZI:

skriven

sv; Vilken tjej älskar INTE sex and the city!? :)

16 Linnea:

skriven

ja visst är han:) Pontus ska han heta:)

17 emilia:

skriven

svar; tacktack! :)

18 Helene:

skriven

aa, det heter jag.

jaså? :o naaaw, jag gillar det inte alls :p blää!

19 matilda:

skriven

hihi visst är hon =)

20 Sofi & Amanda:

skriven

Fin blogg!

Kolla/kommentera vår blogg, http://sofiochamandas.blogg.se

Ha de bra!

21 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv : tack :)

22 Di:

skriven

Vilken fin blogg du har :)

23 SANDIBEL:

skriven

okej gör du då? :D

24 moa ekberg:

skriven

hihi, tack och detsamma! :)

25 Evelina B:

skriven

Sv: Nej då, jag har vilat mig idag så det ska nog gå bra :D



Jag älskar dina skärmar på bilden btw :o Jättesnygga!

26 Sofi & Amanda:

skriven

sv; Tack så jätte mycket :)

Allt bra ? :)

27 elli:

skriven

Okej :D

Sjukt duktig är du ialf!!

28 Helene:

skriven

OH!!! Ella är ju världens finaste namn. det vill jag min dotter ska heta, om jag får en :) hhihi. guuuud vad lika vi är! :D hihi. asså med namnen iaf! :) hihi

29 Anonym:

skriven

yes =)

30 tina:

skriven

ffin fin blogg, kolla gärna in i min blogg och släng in en kommentar! kraam.

31 Änglamamma:

skriven

Fin blogg : )

Kommentera här: