Världsbönedagen

Hej hej bloggen!
Hoppas alla haft en bra morgon.
Själv så är jag ledig idag, vilket bara är så skönt så det inte
går att sätta ord på det!

Dock blir det tvätta idag och öva på sång då jag ska sjunga i kyrkan ikväll.
Visste ni att det är världsbönedagen idag?
Det är på ett sådant möte i kyrkan som jag ska sjunga.
Tycker det är väldigt häftigt att det är en böndedag över hela världen
och att det kommer att vara sådana är möten, världen över just idag.

Så se till att be nu alla!

Jag ligger i sängen just nu och försöker vakna till.
Snart kanske jag orkar upp ur sängen.
Någon mer som har svårigheter att gå upp?
1 Jessica:

skriven

Du har skrvit något fel i kodmallen, något fel tecken eller så har du raderat något viktigt tecken, Eller så har du lagt mallen fel...

2 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

:))

allt bra idag då? :))

3 Alexandra:

skriven

fan va nice att va ledig:D

4 Sofi & Amanda:

skriven

sv; hahah ah :P

Händer idag då ? :)

5 v e v v e:

skriven

jag har alltid problem med att stiga upp ;p

6 Felicia:

skriven

sv: härligt, joda allt är bra ;)

7 elli:

skriven

Okej :D

Vad ska du hitta på nu i helgen då?

8 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

härlgit attt höra :D

haha tackar :D kram

9 Helene:

skriven

japps, precis. jag är 91'a :)

mm, händer i helgen då? :)

kram!

10 ESSEM, Selena:

skriven

sv' :)



allt bra idag då?

11 moa ekberg:

skriven

spela fotboll med skolan från 23.00 till 07.00 :)

12 Den coola ungen:

skriven

Gud, vilken vacker blogg, har inte sett en finare! :)

13 Jess:

skriven

Ok, men lägg koderna innanför wrapper om du ska ha dropdown ovanför headern..

för det fick jag göra, och det stod inte så på designadinblogg.se

14 Priscilla:

skriven

sv : tack för din röst ^^ allt bra? :P

15 emmy malin grefve:

skriven

fin blogg=)

16 Linda Olofsson:

skriven

sv; gör du nu då?

17 Sandra:

skriven

Jätte fin blogg!

18 Joel:

skriven

Svar: sjunger du ofta i kyrkan, vad sjunger du ?:)

Nja själv ska man bara ta det lugnt, och i morgon ska jag åka ut med min kära mamma och kolla på lite nya kläder ;) <3

19 Matilda Korjoula:

skriven

vill du vara med och tävla i veckans blogg?

disskutera och kommentera så kanske just du har en chans!:*

Kommentera här: