Faith? Not so much...

Det blir ingen eurovision för mig ikväll. Istället ska jag nu titta på Paycheck.
Någon som sett den filmen?

Det var min bror som föreslog den, så jag hoppas att den är bra nu. Hehe.
Som snacks blir det morötter och dilldipp. Jag har nu klarat mig 1½ vecka utan socker och chips och sådant,
så jag tänker allt fortsätta.
Men jag har frågat runt lite bland vänner och familj,  hur länge de tror att jag klarar mig.
Alla vet att jag älskar godis och kakor och allt som är sött!
Men de har inte så stor tro på mig. Mina kompisar tror på mig mest. Josefine tror att jag klara mig till
den 21:e septemer. Exakt 4 månader från start. Det är det längsta någon tror.

Mina allra närmaste, alltså min familj, tror bara att jag klarar mig en vecka till som mest. 

Men jag blir bara taggad av detta! Jag ska allt visa dem att jag kan klara längre än så.
Men mest av allt vill jag visa mig själv. Jag kan allt om jag vill.



Glöm för allt i världen inte bort morsdag imorgon.

Ha en mysig lördagskväll nu.
1 viki:

skriven

Hej, verkligen en SUPERFIn blogg du har! :)

Allt bra idag? <3

2 VAPENFEST. /elin:

skriven

Gud vad gott med dipp och dopp :)

3 VAPENFEST. /elin:

skriven

SVAR det kan jag tänka mig det ;)



va filmen bra då? (A)

4 PAUSE:

skriven

muumsss

5 FlizanLizan:

skriven

Fin blogg :)

6 VAPENFEST. /elin:

skriven

SVAR tack för tipset! :)

KRAM

7 Hanna:

skriven

sv: Haha aasså jag vet inte riktigt om jag ska va ärlig xD typ.. nån chokladglass med chokladsås å marsmallows å grejjor x)

8 fanny:

skriven

Hejhej nu har jag frågestund och hoppas du kan gå in och fråga något:)

9 miicha:)):

skriven

Va fin blogg du har :D

10 mersiha:

skriven

fiin blogg ;) vad gör du då?

11 Anonym:

skriven

Sv. Ja, mycket skönt! :)

12 Ingrid:

skriven

vilken fin design du har! har du gjort den själv? =)

13 Annika:

skriven

Nix... har inte sett den filmen (ännu) :)

14 tess:

skriven

du missade ingenting på esc!

15 ida:

skriven

gud vilken fin blogg!:)

allt bra?:)

Kommentera här: