Hemma från bio

Halloj! Eller godkväll eller godnatt eller vad man nu säger såhär dags.
Har precis kommer hem från bion med syskon och kompisar. Ironman 2 rekomenderar jag verkligen!

Har varit hos min bror nästan hela dagen. Först var det stan, vi köpte present till far, och en datastol till bror.
Sen satt jag och tittade på när han spelade dataspel. Haha. Låter kanske hur trist som hellst, men jag gillar det.
Vid 19.00 kom min syster, hennes pojkvän Victor och deras kompis Linnéa, men hon är lite min kompis med ;)
Vi åt toast och umgicks lite, sådär mysigt. Och sen vid 21.20 började bion.
Eller ja, den började väl inte förrän vid 22.00 egentligen, efter all reklam, bioreklam och ja mer reklam.

Filmen var asbra! Och i morgon ska jag in och fira pappa med syskonen och på kvällen blir det mys med Helen.

Nu ska jag sova. Kände mig jätte lustig i armarna och benen under hela filmen. Helt sjukt!
Min armar och ner ut i händerna sov och likaså gjorde benen, men inte lika mycket. Mitt huvud var helt konstigt med. Kändes som om jag skulle svimma från och till.
Min syster tror att det kan bero på att jag har haft ont i ryggen på senaste tiden då kan typ någon nerv, ja någonting så att någonting händer och liksom, ja så det blir så. Hon är experten inte jag. haha.

Natti natti
1 tess:

skriven

det låter som en bra dag =)

2 Mikaela:

skriven

Allt bra med dig idag? :)

Kommentera här: