Kommer vi inte behöva åldras i framtiden?

Min syster såg på Tyra Show igår, där det var en 16 årig tjej som slutade åldras vid några månaders ålder.
Nu undrar läkarna om hon kan vara nyckeln till att vi ska slippa åldras.
Jag hittade inte klippet från Tyra show, men hittade denna:




Om man i framtiden skulle få fram just den genen som gör att Broke inte åldras, skulle du kunna
tänka dig att använda den för att sluta åldras?

Tänk dig att se ut som 25 år när du är 60 år. Inte något som jag skulle vilja göra.

Usch! Jag vill inte leva för evigt! Däremot så tror jag inte att man blir odödlig bara för att
man slutar åldras. Det känns som att organen borde ge vika till slut i allafall.


Vad tycker ni?

1 Mikaela:

skriven

men usch vad hemskt :(

2 Litet Kakmonster - Hanna:

skriven

sv: HAha tack! XD Kul att du tycker så.. :)

Hur är det annars då?

3 Isabel:

skriven

Du har en väldigt fin blogg :)

Jag hade nog inte velat se ut som 25 när jag är 60. Däremot vill väl alla se så ung ut så länge som möjligt :)

4 matildaa:

skriven

Hej, har du facebook? ;)

Spelar du spel där? KRam matilda :D ♥

5 Tanya:

skriven

SV: Tusen tack din e oxå jätte fin!

det skulle ha varit jätte snällt om du kan hjälpa mig med det!:)



Det är helt sjukt att hon e 16? shit.. de e fan jätte läskigt!

6 Annika:

skriven

Jag har inget emot att åldras. Ser tramsigt ut när folk gör at för att se så unga ut som möjligt!

7 Angelica:

skriven

Tack :D

8 Litet Kakmonster - Hanna:

skriven

sv: Det är fint med mig :D tackar som frågar! :)

9 my hedman ♥:

skriven

vad obehagligt!

Kommentera här: