Sjukt roligt!

Har legat i soffan sen jag kom hem idag. Men jag har haft en sjukt rolig dag!
Som alla mina vänner vet så går jag upp och ner hela dagen.
Jätte trött.... och skriker och har mig..... jätte trött.... och skriker och har mig.... Haha!
Måste säga att min studiegrupp är sjukt rolig, men jag tror nog att de blir lite irriterade
på mig ibland. Jag är nog lite för högljudd och vild ibland. Men sjukt kul är det att "plugga" med dem.

Imorgon är det hemstudier som gäller. Då blir det att plugga till litteraturseminarium på fredag och
plugga till tenta. Förhoppningsvis kommer jag ut lite imorgon också. Kanske kan fråga bror om han är sugen
på en promenix.

Men nu tänkte jag ta en dusch. Hej så länge!

Ps. Får så fina kommentarer om att jag är fin på kort. Blir så sjukt glad av det! Tack så jätte mycket!
Och fick även en kommentar som lyder:

Annika om Trött i dag:
Gud vilken härlig dialekt du har!

19 Maj, 11:23
Tack tack tack! Riktigt roligt att höra.
1 Matilda:

skriven

Sv: Jag gör inte så mycket ska snart göra en sallad :) Gick det bra med läxan ? :O

2 Diana:

skriven

sv: haha! Jag tycker du ska göra det, hihi :) Det är så vackert här! :)

3 Diana:

skriven

sv; Åh vad roligt! Hoppas verkligen du gör det! Hihi (:

4 hej:

skriven

vem vann bloggtävlingen? Nyfiken!

Kommentera här: