Videoinlägg 8/10-10

Oh no! Jag såg nu i tv-tidningen att idol håller på till 22.00! Klockan 21.00 börjar ju Criminal minds jue! Vad ska jag ta mig till?!

1 emma:

skriven

Förlåt då :( <3

2 MYMiC:

skriven

Strunta i Idol och se criminal minds ;) LÄTT!!



haha aw, ingen fara :D

kramo!

3 rebecka:

skriven

hej :D super fin blogg!

vad görs?

4 cassandra:

skriven

Fin blogg och header du har! :)

5 (:Heidi:):

skriven

fint design du har :)

6 cassandra:

skriven

Okej, ja Jay är också grym.

7 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Haha nästan :) ramlösa jordgubb/lime :D min favvoooo!

8 Elin [Aka Ellen]:

skriven

Hej! ja är en ny liten läsare, droppade in för 4 sikunder sen;) och DRA MIG BAKLÄNGES ja kommer stanna!:D såhär bra bloggning ser man inte överallt!

+ designen, herregud vad fin!:O gör du värkligen allt själv? gud så duktig!

9 rebecka:

skriven

okej :D det gör jag nu med faktiskt...

ska se på bio idag med :D



ska vi följa varandra via bloglovin, om du vill?:D

10 bbaraaelin:

skriven

fin blogg!:)

Kommentera här: