Ännu är hösten inte här

Vädret har verkligen varit underbart idag. Man blir så glad av det tycker jag. Fler sommardagar tack, jag är inte redo för höst och vinter än.
Jag följde med mamma en bit på vägen hem förut, tog  med min Luffsen och kameran. Det är så mycket jag vill spara pengar till just nu känner jag. Systemkamera ligger ganska högt upp på listan, men samtidgt så vill jag såå gärna ha ett piano, så att jag kan fortsätta skriva musik och sjunga. Men jag tog med mig min Samsung L310W och gick ut och fotade lite med mamma och Luffsen. Så otroligt varmt var det och redan utanför dörren hittade mamma och jag motiv att fota.

Sammanfattningsvis en härlig dag!

1 emilia:

skriven

super din design och fin bild!

2 hermy:

skriven

sv: nej jag vill inte betala för det, men tack ändå

3 ida:

skriven

jätte fin bild ! :)

4 Kimberly:

skriven

Hejsan jag undrar om jag skulle kunna få lägga upp din video "Reason to hold on" på min blogg? Den passar perfekt in på mig men ingen verkar fatta att det är så. Jag skulle jätte gärna vilja lägga upp den är så fäst vid den. Älskar den :)

5 Maya:

skriven

Hej! Jättefin blogg! :)

6 Verna:

skriven

sjukt fin bloggdesign!

Kommentera här: