Den ska bli min!

Jag har länge velat köpa en ny väska. Denna bara ska bli min. Är den lika fin i verkligheten som på bilden kommer jag inte tveka en sekund att köpa den! Det var så länge sen jag shoppade över huvud taget att jag inte minns senast.

Väska finna att köpa på hm för 199:-

1 Sofie:

skriven

Sv: Varsågod ;D♥

2 bellaa:

skriven

vill du vara med och bli veckans blogg? kika in på bloggen isf :)

3 Becca med C:

skriven

Jävlar vilken snygg och billig väska! Jaaha okej haha. Vad utbildar du dig till :)? Kramisar

4 Isabell:

skriven

Vad gulligt av dig att fråga! Min kille har inte hunnit att fixa Mozilla till mig faktiskt hehe, så jag vet inte än. Men jag gick in på min blogg på hans data och då såg allt bra ut, så man måste kanske ha mozilla.

5 Caroline Falk:

skriven

Den är riktigt snygg den väskan :D

KRAM Caroline

Kommentera här: