Fredagsmys

Japp, nu är det fredagsmys för min del. Idoltimmen går alltid så fasligt fort. Men myskvällen slutar inte där, nej för klockan 21.00 början Criminal minds på 5:an. Min favorit criminalserie. Sen fortsätter kvällen säkert med någon film.
Jag har taggat med godis och chips och nagellack.... på naglarna. Det är rosa, jätte fint! Imorgon kanske ni får se hur det ser ut. Jag måste nämligen ha nagellack, för jag bara kan inte ha långa naglar annars. De är så sköra att vad de än kommer emot så bara flikar de upp sig. Och nu när jag lyckats låta bli att bita på dem så vill jag allt hålla kvar dem långa. Oj idol pausen slut. Ha en super fredag nu alla!

Puss
1 emelie:

skriven

vad fin blogg du har!

2 emma:

skriven

Mysigt med fredagsmys ju!

3 emma:

skriven

Ja, verkligen! Det känns lite last year med Internet Explorer faktiskt, haha :) men de som inte har det kommer nog att inse nån gång hur mycket bättre det är ;D

Kommentera här: