God förmiddag

God förmiddag alla som läser min blogg! Jag sitter just nu och väntar på min mamma. Hon ska komma över på lite glass och maränger när vi spelar yatzy. Vi har kommit på ett eget yatzy kan man säga. Eller vi har lagt till fler tärningar och fler saker man kan få. I affären finns ju det vanliga yatzy och maxi yatzy. Men vi har kommit på ett super yatzy. Där kan man bland annat få 7 tal och dasset. Och en massa mer såklart. Med åtta tärningar spelar man och får man super yatzy så får man 100 poäng istället för det vanliga 50.

Jag gjorde ju som ni kanske vet tenta i fredags. Jag fick redan samma kväll reda på hur det gick. Jag hade två fel, vilekt betyder högsta betyg VG. Yey! Men jag skulle väldigt gärna vilja veta vilka växter jag hade fel på. Jag vet att jag hade fel på en växt, men den andra jag hade fel på vet jag inte. Säkert någon mossa eller något träd.

Om två veckor är det en ny tenta, så det är bara att fortsätta plugga. Nu kommer snart mamma.

Se ya later!
1 S A N N A S . R U M:

skriven

Väldigt fin blogg (:

2 hermy:

skriven

hej skulle du tänka dig att göra en header till mig??

3 Nathalie:

skriven

okey häärligt !

jo allt är bra med mig :)

vad ska du göra idag då?

4 LYDIA:

skriven

sv: Nomineringen mottagen! Jag kontaktar Sara och berättar för henne vilken god gärning du gjort :]

Du vill inte nominera dig själv också?

KRAM!

5 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack vad snäll du är :) och tack för att du nominerade mig hos Lydia :D hihi glad

6 chanelle:

skriven

fin blogg :)

7 Sofie:

skriven

Va fin blogg du har! :D<3

8 ange:

skriven

fin blogg

9 matilda:

skriven

Kul med yatzy!



Ja jag tycker du ska se den! ;)

Kommentera här: