Jag är trött kan man säga

Jag har städat hela förmiddagen. Det var väldigt jobbigt att städa utan dammsugare kan jag tala om, men det gick. Nu är det fint och rent och även Luffsen fick duscha och likaså jag. Jag har precis varit ute med Luffsen och såg några meter från min port en död duva. Usch vad hemskt! Det såg inte så trevligt ut. Undra vem som har dödat den?

I eftermiddag kommer eventuellt min bror hit och ska hjälpa mig att få igång mitt nya internet och sen ska jag kolla med honom om han ska till affären idag. Annars får jag gå ner dit och sen bära kassarna hem. Inte roligt. Mamma smet iväg tidigt i morse utan att prata med mig först, den luringen. Haha.

Tänk om man hade körkort...
1 Isabell:

skriven

Aha men vad snällt av dig! Ska säga till om någonting skulle ändras :-)

Kommentera här: