Jag hatar att handla men älskar att ha handlat

Idag när man tittar ut genom fönstret så skiner solen. Det är till och med lite varmt ute, när man inte är i skuggan. Nästan synd eftersom att jag kommer bli tvungen att sitta inne hela dagen och plugga. pluggade någon timme på förmiddagen innan jag och mamma åkte och handlade. Jag bara hatar att handla, speciellt när det är mycket folk. Men när man betalat och går ut ur affären med ett par kassar i händerna så känns det så skönt. Jag älskar att ha handlat. Det är så roligt att öppna kylen eller frysen och det är fullt med mat där. Det är så trist att laga mat och man bara har makaroner och köttbullar hemma. Vilket urval liksom.

Det blir plugg nu igen fram tills Luffsen ska ut och sen blir det matlagning för min del. Kan ni gissa vad jag ska göra sen?  PLUGGA

På fredag är det tenta och jag vill verkligen inte bli underkänd.
1 Hemmakatten:

skriven

Visst är det härligt när man hittar en tv-serie som man gillar! Lycka till med pluggandet! Jag har också gått på HLK,,,men det var många år sedan :)

2 Balida:

skriven

Allt bra idag? :)

3 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

4 Giz:

skriven

sv: ja, ett gott skratt förlänger livet också så^^ hihi

5 Nathalie Mattsson:

skriven

Söt blogg :)

Kommentera här: