Mumsig middag idag

Tänkte gå och lägga mig nu men tänkte gör ett sista inlägg för dagen först. bara några minuter kvar tills det är torsdag.

Middagen var muuuumsig!
1 johanna:

skriven

gott det ser ut!

2 Lovisa:

skriven

Va gott det ser ut! :D

3 frida:

skriven

fin blogg:) läs gärna min!

4 gotteochvi♥:

skriven

sv; ja, jag brukar oftast redigera typ skärpan, färgerna osv. Jag skulle dock aldrig få för mig att redigera så att jag såg smalare ut osv. DET är fusk!

5 Felicia Lindblom:

skriven

tjenare!

har veckans blogg på min blogg!

vinnarna utses imorgon, så skyda på om du vill vara med! ;)

6 Felicia Lindblom:

skriven

tjenare!

har veckans blogg på min blogg!

vinnarna utses imorgon, så skyda på om du vill vara med! ;)

7 Emma | Fotoblogg & vardagsliv + massa mer:

skriven

Hej sötnos!

allt bra med dig?



Nu är jag tillbaka (100%) och svarar just på din kommentar. Hoppas du vill fortsätta ha kontakt med mig och kika in i min blogg då och då när jag uppdaterar om bland annat fotografering jag haft, bilder jag fotat, musik osv. Jag kommer inom kort att skaffa en blogglovin och kanske du vill lägga till mig där?



Puss!

8 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Det är ingen som dör i den, men hemsk är den. Krams

9 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack så mycket <3

10 a:

skriven

fin blogg, allt bra? :)

Kommentera här: