Sannerligen en tröttsam vecka

Det var riktigt kul på musiken idag i skolan, och jag kände verkligen hur mycket jag saknar det. Nu har jag inte ens ett piano att spela på. Jag bakad chokladmuffins tidigare idag, så de ska jag frysa in och spara tills jag får besök någon gång. Känns så jobbigt att inte ha något att bjuda på om någon skulle komma över.

Sista dagen på veckan i morgon. Beautiful! Riktigt härligt verkligen. Jag höll på att somna tidigare i eftermiddags och lägger jag mig ner nu så somnar jag på två sekunder.



Det blir idol idag igen ochsen ska jag natta tidigt ikväll.
1 Camilla:

skriven

Yum, ser gott ut! Visst röstar du på Millans memoarer som umeås bästa blogg? :D http://nightlife.se/content/12391

2 Josefin -Happy Days- (tävling pågår):

skriven

Vad kul att du tyckte om bilderna, ska hälsa min son mästerfotografen det! :-)



Ha en trevlig kväll!!

3 linn:

skriven

varsegod :) allt bra?

4 Mia:

skriven

Hahaha... Tack tack...

Vilka fina muffins du har gjort, de ser verkligen jätte goda ut!!! Får vi komma å smaka på. Dessutom gillar jag dina formar väldigt mkt =o)

Men du har ju iallafall bloggat mer än vad jag har på senaste ;o)

Kram kram på dig <3

5 Becca med C:

skriven

Njae, försökte att följa det förra året när min brorsa kom vidare 5 gånger. Men i år så orkar jag bara inte, även fast min kusin är med haha ^^ Kramisar

6 SAGA:

skriven

varse :D

7 Linn:

skriven

de e bra med mig, sj?:)

8 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Hehe inte?? De var roligt att höra :D

9 Hampus:

skriven

Du kan skicka muffinsarna till mig :D

10 brander:

skriven

härlig design du har :) !

11 jessica nyström:

skriven

Mums vad gott det ser ut! :)

12 MAARIAWH:

skriven

ser gott ut! :)

13 Lili:

skriven

fiin blogg :D!

14 elina:

skriven

såna där muffins är nog det godaste som finns. man kan äta hur många som helst :D

15 Verna:

skriven

m, såg gott ut! :)

Kommentera här: