Sova eller inte sova? Det är den stora frågan.

Usch! Jag orkade aldrig lägga in fotona i datorn idag märkte jag. Har varit så enormt trött heeela dagen! Men fint väder har det varit idag i allafall. Det är ju roligt. Men jag måste säga att jag bara varit ute lite drygt 1½ timme idag tillsammans. Och det har varit när jag varit ute med Luffsen. Annars har jag bara suttit inne hela dagen.

Tränade lite i eftermiddags. Höll på att dö. Fick rikigt ruskigt ont i magen efter abra några minuter. Typ kramp. Det var hemskt. Tog nästan 10 minuter innan det gick över sen efter träningen med. Trodde jag skulle spy! Satt i bredvid toaletten utifall att. Har någon annan varit med om det efter träning?

Just nu sitter jag bara här för att liksom. Skulle lika gärna kunna gå och lägga mig, men känns så tidigt liksom.
Vi får väl se hur länge jag orkar vara vaken.

Natti natti
1 julia&cornelia.:

skriven

tävling på g!

vinn ett sött kit med badsalt, necessär och andra grejer! :)

tryck på länken för att komma till tävlingen;

http://juliaochcornelia.blogg.se/2010/september/tavling.html#comment

lycka till!

2 matilda:

skriven

Nej usch, vad jobbigt med illamåendet!



3 elina:

skriven

men gud vilken fin design du har på din blogg! vilket program har du gjort den i ? :D

Kommentera här: