Tänk om

Tänk om man vore en fågel. Man vore fri, hade inga skyldigheter och man behövde inte tänka på pengar eller sin framtid. Bara flyga omkring på himmelen och leta mat.

Hur är det med dig Evelina?
Jag lider av konstant stress vilket leder till magkatarr och halsbränna. Min nacke, axlar och rygg har jag konstant värk i och jag slappnar inte ens av när jag sover. Jag känner mig hela tiden orolig och nervös och när jag vaknar på morgonen finns ingenting att se fram emot. På senaste tiden har jag också lidit av huvudvärk vilket har lett till att jag börjat knarka Alvedon, utan något resultat för mitt huvud. När jag ser mig i spegeln ser jag en ful och äcklig figur som inte hör hemma någonstans. Oftast vill jag bara ligga under täcket och gömma mig. Men annars mår jag fint. Hur är det med dig?

1 F R I D A:

skriven

ruuuskigt snygg blogg!!!



allt bra med dig?

2 Carro:

skriven

Du måste börja ta det lugnare. Det är viktigt att hinna med mycket, men vad har man för nytta av allt man hunnit med om man stressat sönder sig själv?!

Har du provat någon slags avslappningsövning varje dag?

Typ yoga eller något liknande. Alla säger att det ska hjälpa.

3 Balida:

skriven

sv: Som jag :) Mest plugg idag

4 Carro:

skriven

Sv: Okej, ja, man kan ju alltid testa. Funkar det så är det ju värt ett försök.

Var bara rädd om dig!



tack, det ska nog bli bra tillslut. :)

Kram

5 F R I D A:

skriven

fin bild:D

Kommentera här: