Time to hit the cheats!

Det har varit en lååång dag i skolan. Kändes ett tag som om den aldrig skulle ta slut. I morgon blir det nog en lång dag igen, men då är det inte någon föreläsning, utan grupparbete som gäller. Det kommer bli mycket roligare.

När jag satt på bussen idag in till skolan kom jag återigen att tänka på en sak som jag länge grunnat på. Mammor som går på bussen med en barnvagn betalar aldrig för att åka med bussen. Har ni tänkt på det? Är det så att de automatiskt får åka gratis för att de har ett litet barn? Det är inget mig emot, det är inte så jag menar, utan bara funderar.

Is there a hidden rule?

Nu måste jag i säng i allafall. Ska upp tidigt i morgon igen. Natti!

1 moa:

skriven

tack så mycket sötnos :)

2 Kimberly:

skriven

Tack så mycket för att du låter mig lägga upp din video på bloggen! :D

3 anna:

skriven

mammor betalar månadsvis 80:- och det är ett kort de inte behöver stämpla men de åker dit precis som alla andra om det är kontroll och dom inte har med sig kortet.

Kommentera här: