Gladis påskis!

Igår spelade jag in ett litet videoinlägg här hos min bror. Dock så var det något fel med videofy me igår så den videon får ni se nu :} Nu är jag barnvakt åt två super söta syskonbarn och snart blir det lite påskpynt.

1 Madde:

skriven

Jag undrar, hur man kan få en dropdownmeny? :D



Om du kan hjälpa mig med det? :)

2 Edvin Sjöstrand:

skriven

Detta måste vara världens bästa blogg, innehållet på denna blogg är otroligt bra, högsta klass från design, text till författaren Evelina herself. Grym? Svar: "JA!"

Denna sida blir min startsida på samtliga Webläsare nu, Firefoxen sitter som gjutet på denna sida. Du behöver inte längre någon sökmotor, du trycker bara ctrl + f och söker på det ord du behöver, yahoo? vad är google? allt annat känns helt plötsligt som bortblåst, det är ju denna sida som gäller!



Mvh

Edvin Sjöstrand

EXTREMT kräsen läsare när det kommer till bloggar

3 MADDES:

skriven

Glad påsk! Det vore superroligt om du ville svara på dagens fråga i min blogg. Du hittar den här: http://maddisenj.blogg.se/2011/april/dagens-fraga.html



Om du inte vill ha sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

Kommentera här: