Inga hål och en tolkning av skriet

I morse var jag hos tandläkaren och jag kan gladerligen meddela att jag inga hål hade. Yey! Dock så håller mina två visdomständer i underkäken att växa åt helt fel håll. De blev lite trötta de senaste åren och bestämde sig för att sova så nu växer de innåt mot min andra tänder. Men vi får se hur det blir med det där. Jag hade i allafall fina tänder förövrigt, och inget behövde jag betala heller tack varje mina innestående bidrag.

Det blev plugga grupparbete på förmiddagen och på eftermiddagen så var det bild. Fram med kolkritor och penslar. Ja lite färg behövdes också. Vi skulle tolka skriet. Min grup inspirerades av hur världen ser ut idag. Lite kärnkraftverk, lite flodvågor, ja lite jordens undergång sådär. NJUT! :}

Lägg märke tidd surfaren uppe på den STORA dödsvågen ;)

 

1 Dani:

skriven

Hehe, den var faktiskt fin. :) *gilla*

Kommentera här: