Kiss me, infect me with your love, fill me with your poison

Det var kursstart i skolan idag. Specialpedagogik. Hoppas att det blir lite roligare och mer givande än de senaste kurserna varit. Nu ska det bli träning på max-nivå här hemma och sen blir det plugg tills det är dags att sova och lite mat på det såklart =) Fast jag tar nog ändå maten innan jag ska sova tror jag :}

 


1 Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv:

skriven

Svar: Jag går ju ett idrottsvetenskapligt program med inriktning på fysisk aktivitet, hälsa och friluftsliv och med den här inriktningen kan vi bli väldigt mycket, fast vi kanske måste läsa till en kurs eller två efter utbildningen (utbildningen är ändå på 3 år) så det är inte en direkt utbildning som ex att läsa till sjuksköterska m.m. Men det som är så bra är att vi kan bli så många olika saker och inte riktigt behöver bestämma oss just nu, bara att vi vill jobba med människor, hälsa och att ha ett aktivt och hälsosamt liv :)



Du läser till någon form av lärare eller så va? Har för mig att jag läste det någonstans :)

2 LADY UMBRELLA:

skriven

Godmorgon!

allt bra? :)

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Hehe nej de låter inte alls bra, sen är ju små hundar så att dom ska alltid hävda sig. Minstingen hos oss skäller enbart om den andra hunden skäller först, aldrig innan. Men mina får helt enkelt inte skälla när vi möter andra hundar :P de är de värsta jag vet haha, små pluttar som skäller och skäller.

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Det är ju bra iaf :) att du hittat något som kan få honom att vara uppmärksam på dig ist :)

5 Sara ~ Candis:

skriven

SV. :D tänk om man skulle bo i en sån atmosfär som bilderna visar, shit vad bra man skulle må haha :D iaf jag!

6 Rebecca Nilsson:

skriven

Vilken fin blogg du har, har du gjort designen själv?:)

7 Emelie:

skriven

åhhh super snygg design har du gjort dne själv ?

8 Moa:

skriven

Hejsan!

Skulle bli otroligt glad om du gick in på http://pyykola.se/2011/april/dags-for-header-rostning-d.html och röstade på mitt bidrag (nummer 9)

Kommentera på min blogg att du röstade på mig så länkar jag dig som tack! ;)

Förlåt för reklam... Bara att radera ♥

9 Dix:

skriven

Vad äter du för mat?

10 D:

skriven

Jag skrev igår om vad du äter, vet inte om du såg, det kanske anades som ett puckat inlägg men bakgrunden var att jag tänkte att du kanske äter bättre för du ser fin ut så att säga, sagt på ett icke-ytligt sätt. Jag tror att vad människor äter påverkar om inte förr, så senare hur de ser ut. Nä detta behövs inte läggas ut, ville bara skriva.



11 f e l i c i a ♥:

skriven

åh, plugg är så tråkigt !

btw, du är otroligt söt och din design är bara.. wow :O

Kommentera här: