Price Tag

Tycker verkligen att denna låten är riktigt bra! Har ju inte en lika cool video som Jeesie och heller inte lika grym röst, men jag har tolkat den på mitt vis och säg gärna vad ni tycker.

1 Johan:

skriven

Jätte fint. Syrran. :)

2 Alva:

skriven

OMG! Du sjunger ju riktigt bra ^^

3 Sandra:

skriven

Du är så duktig :-) Kunde jag sjunga hälften så bra som du hade jag varit jättenöjd! :-)

4 Maria:

skriven

Grymt att du sjunger och vågar lägga upp det såhär :D Skulle jag aldrig våga (A) Men de va jättefint!

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig, vinnaren utser jag imonkväll :)

5 Charlene:

skriven

Du har en fin och mjuk röst!

6 krle:

skriven

Heej,

Nicce ;)

Vill bara rekommendera ifall du inte redan hört om videofy.me typ...

Man tjänar per visning lr nåt ;)



Ha en bra start på veckan

7 krle:

skriven

Hej haft en bra start på veckan ? :)

Kom förbi min blogg och rösta varför du puffar personer på fb ? kul att få reda varför vi puffar mest på personerna :)

kramar,

http://www.nattstad.se/krstojkrle

8 Maria:

skriven

Jaa, du kan anmäla dig fortfarande, jag drar en vinnare runt 8-tiden, så skriv bara en kommentar på dagens blogg- inlägget att du är med :)

9 Maria:

skriven

Nu har vinnaren av dagens blogg dragits :)

10 Angelica:

skriven

Tycker att du gör den här låten skitbra. Din röst passar jättebra till den här typen av låt... Sjung FLER tack ;) kram

Kommentera här: