Videoinlägg 13/1 2011

Bry er inte om mina utfall. Jag måste öva mig på att säga hej, det låter ju helt knäptt. Hur som hellst så blev det en video i allafall :P


 

Och en video där jag sjunger White horse av Taylor Swift. Bry er inte om det fula göra jag i början :P

1 Sandra Karlsson:

skriven

Ojdå... Jag tycker jag har mycket som har 3 inlämningsuppgifter och 3 prov kvar tills underskötersketiteln. Önskar dig verkligen lycka till! :) Kramis!

2 Rebecca:

skriven

SV: Tack så mycket!

Ja, det har jag :)

3 Anonym:

skriven

bara bra, görru?:D

4 anna:

skriven

Vad go du är, tack snälla :*

5 anna:

skriven

hihi recept?

6 Evelina:

skriven

Haha, då är det lite svårt att beställa kurslitteratur ;D

7 Evelina:

skriven

Ja emellanåt kan det vara svårt och jobbigt :P Men för det mesta är det otroligt roligt och intressant :P Har precis läst juridik och det var jobbigt :)

8 Evelina:

skriven

Tack så mycket och kämpa på du med :) Trevlig helg!

9 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Wow du är ju grym på att sjunga!! :O

10 elina:

skriven

omg du sjunger verkligen asbra, sök till idol människa :D förresten så kan jag säga att jag kollade nyss på heeeela ditt videoinlägg nyss också tihi, tyckte det var kuligt :D kram på dig!

11 linnea :):

skriven

HERREGUD!! jävlar vilken bra sångröst du har!

avundsjuk ;)

12 Alva Asp - 17 år & pluggar till stylist:

skriven

Du är ju jätteduktig på att sjunga!! =)

13 ellinor lindström:

skriven

ooh du är himla bra! och gud så fin du är!:D

14 Anonym:

skriven

du är sjukt bra på att sjunga ju!

Kommentera här: