Morrn!

Jag kom upp i tid idag. Var uppe klockan 8.oo och gick en långpromenad med Luffsen. Hade tänkt lägga upp lite foton, men min kamera är på laddning så det får vänta. Tror att jag tar och städar lite nu istället. Diska behövs också kan jag säga. Måste boka tvättid till helgen också, inte så kul när det inte finns några kläder kvar :}

Sen så har jag lite bloggtips till er!  Johan {minephoto.blogg.se} - Mia {madebyheart.blogg.se}

Har ni några bloggtips så skriv dem gärna i en kommentar. Jag letar alltid efter fler bra bloggar att följa.
1 Marielle:

skriven

Vad synd =)



Ja det är väldigt kul! Jag gör sånt hela dagarna ^^,

2 Jenny:

skriven

Tack så mycket :D

Din design är oxå jättefin :)

Kraam!

3 Anonym:

skriven

hihi jag vet inte, har den turen att jag bara har sån ämnesomsättning. fast tränar dans flera gånger i veckan :)

4 pauli♥:

skriven

åh vad bra, behövde lite tips :)

5 Anonym:

skriven

om du går in på min blogg och kikar över min header, där står det read blogs not books, där finns jättemånga bra bloggar :)

6 Anonym:

skriven

hihi det var så lite så ! det är jag som ska tacka!

7 Sarah.:

skriven

sv: Har inte gjort så mycket men framöver blir det väl äta middag, kanske ut eller kolla på något på tv:) Hah

8 PlanetaryGO! - Malmös fotoblogg:

skriven

Det står om tävlingen här: planetarygo.blogg.se

9 Marielle:

skriven

Ja det är hur kul som helst =D Vi hade också något sånt i högstadiet =) Håller du på med musik nu då?



Det är en folkhögskola jag går på. Jag ska plugga vidare sen =) kramar

Kommentera här: